Tuesday, April 28, 2009

Shaikh Najib
Blk 247 st 21 #11-126
singapura510247

28/4/09

Pengurus Sisitic
5 stadium walk
#08-01
singapura 123456


Tuan

PER:Perkhidmatan Yang KurangMemuaskan

Merujuk kepada perkara diatas, saya hendak memebuat surat aduan tentang perkhidmatan yang kurang memuaskan. Saya seorang peminat besar David Archuleta dan pertama kali konsertnya akan diadakan di Singapura untuk dua hari sahaja. saya ingin membeli tiketnya teteapi sistem menjual tiketnya tidak memuaskan.

Contoh ialah yang barisan yang panjang untuk membeli tiketnya itu. Di situ ada satu pondok sahaja untuk memebeli tiketnya. Beberapa jam saya hendak tunggu untuk membeli tiketnya itu. Ada orang yang malas untuk tunggu mereka sahaja angkat kaki dari tempat itu. Saya juga nampak beberapa orang potong jalan barisan itu kerana ada sikit pondok jualan tiket itu.
Satu cdangan ialah untuk memebuat lagi banyak pondok di tempat yang lain supaya tidak ada ramai orang di satu tempat untuk membeli tiket konsert itu.

Contoh lagi satu ialah hari untuk membeli tiketnya itu hanya dua hari sebelum konsert David Archuleta. Nanti ada orang yang tidak sempat membeli tiket itu kerana ada kerja. Saya cadangkan yang tuan membuat hari penjualan tiket lebih awal supaya orang ada masa untuk membelinya dan tontoni konsert David Archuleta. Ini juga kebaikan untuk Sistic kerana dengan masa yang panjang untuk membeli tiket, ramai orang akan membelinya dan Sistic akan mempunyai wang yang banyak.

Saya harapkan mudah-mudahan tuan akan membuat sesuatu untuk memperbaiki sistem jualan tiket SISTIC dan saya mengucapkan terima kasih untuk mengambil masa untuk membaca surat ini. Terima Kasih

Yang benar
Shaikh najib

No comments:

Post a Comment